Ե ՞ րբ է ստեղծվել առաջին հեռուստացույցը: Իչքա ՞ ն է արժեցել երբևէ նկարված ամենաթանկ գովազդը… Նոյեմբերի 21-ը հեռուստատեսության օր

1996 թ. դեկտեմբերի 17-ին, ՄԱԿ-ի 88-րդ լիագումար նիստում, Գլխավոր ասամբլեան առաջարկեց նոյեմբերի 21-ը հռչակել Հերուստատեսության միջազգային օր: Այս ամենի նպատակն էր խթանել և խրախուսել հեռուստատեսային հաղորդումները, որոնք հիմնականում նվիրված են այնպիսի հարցերի, ինչպիսիք են խաղաղությունը, անվտանգությունը, զարգացումը և մշակութային ընդլայնումը:

Այս առիթով առանձնացրել ենք մի քանի հետաքրքիր փաստեր:

  • Առաջին հեռուստաընդունիչը հնարել է գերմանացի գիտնական Մաքս Դիքմանը դեռ 1907 թվականին: Որի էկրանի չափը կազմում էր ընդամենը 3×3 սանտիմետր, իսկ պատկերի փոխանցման արագությունը վայրկյանում ընդամենը 10 կադր էր:
  • Բայց մինչ այդ՝ 1884 և 1906 թվականներին, այլ գիտնականներ հնարել էին սարքերը, որոնք մեխանիկական հեռուստատեսության հիմքն էին կազմում:
  • Էլեկտրոնային հեռուստատեսությունում առաջխաղացում գրանցեց Վլադիմիր Զվորիկինը, ով 1931 թվականին ստեղծեց առաջին էլեկտրոնային խողովակի պատկերակոսկոպը:
  • Մինչև 70-ականներ վիդեո ձայնագրման տեխնոլոգիաները թույլ չէին տալիս տեսարանների բարձրորակ ձայնագրում, այդ պատճառով հաղորդումները հեռարձակվում էին բացառապես ուղիղ:
  • Առաջին հեռուստացույցները, որոնք սկսեցին զանգվածաբար արտադրվել ԱՄՆ-ում, ունեին էկրան 13/25-ի չափով և արժեին 199 դոլար: Սակայն այս հեռուստացույցն առանց ձայնի էր, ուստի միևնույն ժամանակ անհրաժեշտ էր միացնել ռադիոընդունիչը:
  • Հեռուստատեսության դարաշրջանի առաջին օրերին ամերիկյան ընկերությունը գովազդային նպատակներով հեռուստատեսությամբ ցուցադրեց ուտիճի (տառական) շատ հստակ պատկեր: Դրանից հետո Օհայո նահանգից երկու ամերիկացի դիմեցին դատարան մեղադրանքով, քանի որ նրանք ջարդել էին իրենց հեռուստացույցները՝ փորձելով սպանել էկրանին հայտնված միջատին:
  • Նախագահ Քենեդիի մահից հետո 1963 թ. հեռուստատեսությամբ 4 օր անընդմեջ հեռարձակվեց միայն նրա թաղման տեսարանը: Կորցրած գովազդի եկամուտը արժեցավ 100 միլիոն $:
  • Առաջին գովազդը ցուցադրվել է 1964 թվականին: Այն հեռարձակվել է իշխանությունների պատվերով և ունեցել է սոցիալական ուղղվածություն: Այն կարճ երաժշտական ​​կինոնկար էր եգիպտացորենի մասին:
  • Երբևէ ամենաթանկ գովազդի արժեքը 44 միլիոն դոլար էր: Դա Chanel-ի գովազդն էր, որի գլխավոր դերակատարն էր Նիկոլ Քիդմանը:

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *