Ինչու՞ հանճարեղ գրող Վիտոր Հյուգոն «Փարիզի Աստվածամոր տաճարը» գրելու ընթացքում այլանդակեց իր տեսքը՝ խուզելով մորուքն ու մազերը․ հետաքրքիր բացահայտում

Այսօր Վիկտոր Հյուգոյի մահվան տարելիցն է՝ գրող, ով Փարիզի Աստվածամոր տաճարին նոր կյանք ու ոգի տվեց ՝ ոչ միայն ստեղծագործական, այլ նաև հենց ճարտարապետական անունով։ Բանն այն է, որ Աստվածամոր տաճարն այնքան հայտնի չէր, որքան որ մեր օրերում և հենց Վիկտոր Հյուգոյի համանուն ստեղծագործության շնորհիվ նաև նա ավելի մեծ հեղինակություն ձեռք բերեց՝ դառնալով Փարիզի ամենահայտնի գեղեցկուհին։

Սակայն քչերը գիտեն, որ Հյուգոն «Փարիզի Աստվածամոր տաճարը»  ստեղծագործության վրա աշխատելիս լրիվ այլանդակեց իրեն՝ հուզելով մորուքն ու մազերը․ ինչու՞ նա այդպես վարվեց։

Վիկտոր Հյուգոն, երբ աշխատում էր իր հանճարեղ ստեղծագործության՝ «Փարիզի աստվածամոր տաճարը» գրքի վրա, խուզեց իր մորուքի և մազերի զգալի մասը և դրանից հետո թափեց տանը գտնվող բոլոր մկրատները մեկ պատճառով: Գրողը դիտմամբ իր տեսքը այլանդակեց, որպեսզի չկարողանա դուրս գալ տնից եւ ավարտին հասցնի գիրքը: Այն բանից հետո, երբ վեպը ավարտված էր, նրա մազերը հասցրեցին աճել եւ Հյուգոն վերադարձավ աշխարհիկ կյանքին:

Ահա թե ստեղծագործողն ինչերի է պատրաստ հանուն իրական գրական արժեքի ստեղծման։

 

Փաստապատեց Անիկ Մարգարյանը 

 

 

Anik Margaryan

Քաղաքագետ, ասպիրանտ ու պարզապես հետաքրքրասեր մեկն, ով ուզում է իր իմացած ինֆորմացիայով կիսվել նաև ուրիշների հետ

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *